ايسنا: متخصصان تغذيه در دانشگاه بينالمللي سوري در انگليس با انجام مطالعه جديدي ادعا كردهاند كه خوردن تخممرغ در وعده غذايي صبحانه براي كاهش وزن بسيار موثر است.
eچندين دهه پزشكان و متخصصان تغذيه نگران آن بودند كه مصرف تخم مرغ موجب بالا رفتن فشار خون و كلسترول خون ميشود. اما اين بار كارشناسان علوم تغذيهاي در دانشگاه سوري دريافتهاند كه خوردن تخم مرغ به عنوان صبحانه ميتواند در كاهش مقدار كالريهاي مصرفي در وعدههاي غذايي نهار و شام موثر و مفيد باشد.
تخم مرغ بيش از هر غذاي ديگري در وعده صبحانه ميتواند شما را به مدت طولانيتري سير نگه دارد و همچنين براي افرادي كه اصرار دارند به عنوان تنقلات بعدازظهر از كيك و شكلات و بيسكوئيت استفاده كنند، بسيار مفيدتر است.
به گزارش روزنامه هرالد تريبون، پروفسور گريفين كه سرپرستي اين مطالعه را بر عهده داشته متذكر شد: اين مطالعه بار ديگر تاييد ميكند كه خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه براي افرادي كه به اين ماده غذايي آلرژي ندارند ميتواند آنها را مدت طولانيتري سير نگه دارد و در نتيجه با كاهش تمايل به هله هوله خوري در كاهش وزن و جلوگيري از اضافه وزن موثر خواهد بود.
این مطلب را در سایت خود درج کنیدجهت درج این مطلب در وب سایت خود,
متن زیر را کپی و در مطالب سایت خود وارد نمایید.
پیش نمایش :






















