سه نسل: دانشمندان با مطالعه بر روی 300 زن و مرد چاق به این نتیجه رسیدهاند که افرادی که طی دو سال هر روز 2 لیوان از این نوشیدنی خورده اند 6 کیلوگرم وزن طی این دوسال کم کرده اند.
به نقل از زی هلث، نوشیدن دو لیوان شیر در روز منجر به کاهش وزن میشود.بر اساس مطالعات اخیر دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا، نوشیدن شیر کم چرب در افراد سبب کاهش وزن میشود.
افرادی که به طور متوسط روزانه دو لیوان شیر می نوشند ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین میکنند و همچنین باعث میشود اندام موزونی داشته باشند.
دانشمندان با مطالعه بر روی 300 زن و مرد چاق به این نتیجه رسیدهاند که افرادی که طی دو سال هر روز 2 لیوان شیر نوشیدهاند 6 کیلوگرم وزن طی این دوسال کاهش وزن داشتهاند همچنین این افراد ویتامین D و کلسیم مورد نیاز بدن را تامین کردهاند .
مصرف شیر و لبنیات از ابتلا به بیماریهای استخوان از جمله پوکی استخوان جلوگیری میکند.
این مطلب را در سایت خود درج کنیدجهت درج این مطلب در وب سایت خود,
متن زیر را کپی و در مطالب سایت خود وارد نمایید.
پیش نمایش :
دوشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۰
© 2012 - سامانه اطلاع رسانی شبکه پزشکی کشور






















